Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Home » Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Bestellen gaat via de webshop, tenzij anders is afgesproken.
De bestelling wodt actief zodra de betaling is ontvangen. Je krijgt een bevestigingsmail van je bestelling. Deze kan ook in de ongewenste post terecht komen.

Betalingen

Betalen kan door middel van vooraf overboeken, Ideal, credit card en Apple Pay
Adem en Lach heeft een eigen rekeningnummer: NL91KNAB0511072740

Levertijd

Sommige producten worden handgemaakt of samengesteld tot een cadeaupakket en dit heeft hierdoor meer tijd nodig. De gemiddelde levertijd van de producten is 3-5 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de voorraad en eventuele wensen. Hierdoor kan de levertijd per product verschillen.

Kleine bestellingen worden meestal binnen 2 a 3 werkdagen verzonden.

Heb je het voor een speciale datum nodig? Mail dan voor je een bestelling plaatst, eerst naar hallo@ademenlach.nl en vraag naar de mogelijkheden. Indien mogelijk probeer ik de bestelling eerder te verzenden.

Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van de algemene voorwaarden is vermeld, streeft Adem & Lach ernaar om de geaccepteerde bestellingen te leveren zoals hierboven is aangegeven, maar altijd uiterlijk binnen 30 dagen zoals in de algemene voorwaarden vermeld staat.

Over het algemeen zal de aflevering op werkdagen tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden, nadat je de verzendbevestiging hebt ontvangen. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen, dit omdat wij afhankelijk zijn van de post.

Ophalen

Het is op dit moment niet mogelijk een bestelling op te halen. Gaat het om een spoedbestelling, neem dan even contact op via hallo@ademenlach.nl of via 06-11388187 dan bekijken we wat er mogelijk is. In overleg stemmen we daarna het ophaalmoment af.

Verzend- en verpakkingskosten

De bestellingen worden vanuit Nederland met Post NL verstuurd.

De voorkeur gaat uit naar brievenbuspakketpost. De kosten hiervoor zijn €3,99. De meeste producten uit de webshop kunnen hiervoor verstuurd worden. Je ontvangt een track and trace code als je bestelling op de post is gegaan. Dit kan soms even duren. Het kan dus zijn dat je de verzendbevestiging en track and trace een paar uur na elkaar ontvangt.

Op dit moment worden kleine lichte bestellingen niet verstuurd als brievenbuspost. Dit omdat bij deze verzendmethode er geen track-en trace mogelijkheden zijn. Het is voor ons erg belangrijk dat een zending in goede orde aan komt en dus door ons getraceerd kan worden, indien nodig kunnen wij dan altijd contact opnemen met de post.

Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden als pakketpost verstuurd. De kosten hiervoor bedragen €6,75 en je ontvangt ook een track and trace code als de bestelling verzonden is.

Bij bestellingen vanaf €100 euro of meer betaal je binnen Nederland geen verzendkosten.
De verzendkosten naar België bedragen €7,50 voor brievenbus pakketten en €9,25 voor pakketten tot 2 Kilo.

Moet een pakket voor een tweede keer worden verzonden omdat het pakket retour gekomen is door toedoen van de klant, zijn deze kosten voor de klant.

Ruilen en retourneren

Natuurlijk hoop ik dat de producten naar wens zijn. Mocht je toch niet tevreden zijn dan kun je het product, binnen 14 dagen na ontvangst, ruilen of retourneren. Dit kan zonder opgave van reden. De retourkosten zijn voor de klant. Voor gepersonaliseerde producten gelden andere voorwaarden. Meer over retourneren lees je in de algemene voorwaarden. 

Na annulering heb je 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt het volledige orderbedrag (inclusief de verzendkosten) – de betalingskosten, binnen 14 dagen na ontvangst, teruggestort.
Extra betalingskosten voor o.a. creditcard worden niet terugbetaald. Voor Ideal worden geen extra kosten gerekend.

Gepersonaliseerde producten kunnen niet retour

De producten die gepersonaliseerd worden kunnen wij helaas niet retour nemen. Hiermee worden de producten bedoeld die bedrukt worden met naam en of de geboortegegevens. Heb je toch een klacht of heb ik iets niet goed gedaan, neem dan gerust contact op. We kijken dan naar de mogelijkheden.

Retour sturen

Voordat je iets terug stuurt, mail dan altijd eerst naar hallo@ademenlach.nl en vermeld daarbij de volgende gegevens:

Datum:
Besteld op:
Bestelnummer:
Ontvangen op:

Ik wil de volgende producten retourneren en herroep mij op het herroepingsrecht:

Jouw naam, adresgegevens en telefoonnummer.

Kosten in geval van retour sturen

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor eigen rekening.

Indien je een bedrag betaald hebt, zal Adem en Lach dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds onbeschadigd terug ontvangen is door Adem en Lach of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden. Het bedrag zal teruggestort worden op dezelfde rekening waarmee er is betaald.

Als het product onbeschadigd ontvangen is, zal het door jou reeds betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort worden. Indien het product gebruikt of beschadigd is, kan ik het helaas niet terugnemen. Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden.

Het terugsturen van het product kan naar:

Adem en Lach
Primulastraat 22
1441 HB Purmerend

Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

Scroll To Top
  • Menu
Close

Your Cart 0

Close

Shopping cart is empty!

Continue Shopping

De waardering van www.ademenlach.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 4 reviews.